Sprawdź czy Twoja Umowa o zarządzanie PPK jest zawarta na czas określony.

Jeśli tak - przedłuż Umowę zdalnie w Aplikacji iPPK już dziś.



Dowiedz się więcej

 

                             aneksowanie umowy na czas określiny 

 

 

PPK - dodatkowa emerytura dla Twoich pracowników
Umowa o zarządzanie PPK zawarta na czas określony – aneksowanie

Umowę o zarządzanie PPK, zawartą na czas określony, należy aneksować przed końcem obowiązywania obecnej Umowy, aby nie straciła ona ważności.

Aneks należy zawrzeć w Aplikacji iPPK, wybierając jedną z poniższych opcji:

  • wskazując nową datę końca obowiązywania Umowy o zarządzanie PPK (kolejne 4 lata, 10, 15 lub 20 lat) albo
  • zmieniając czas jej obowiązywania na nieokreślony.

Aneks może zawrzeć osoba uprawniona do samodzielnej reprezentacji Pracodawcy lub osoba umocowana, w ramach posiadanego pełnomocnictwa, do samodzielnego dokonywania zmian w treści Umowy o zarządzanie PPK. Dane osoby zawierającej aneks będą widniały w treści aneksu w polu reprezentant.

Jeżeli aneks nie zostanie zawarty w trakcie obowiązywania Umowy o zarządzanie PPK, Pracodawca:

Komputer 109

straci dostęp do Aplikacji iPPK i dotychczasowej historii w niej zapisanej,

umowa_53

będzie musiał zawrzeć nową Umowę o zarządzanie PPK oraz na nowo zgłosić pracowników do programu.

Przed zawarciem aneksu prosimy o sprawdzenie czy Państwa dane jako pracodawcy w Aplikacji iPPK są aktualne.

  • Jeżeli dane są nieaktualne, w pierwszej kolejności należy wysłać nam wypełniony i podpisany (zgodnie z reprezentacją) wniosek zmiany danych, przesyłając jego skan na adres obslugapkotfi@finat.pl
  • Dopiero po zaktualizowaniu danych w Aplikacji iPPK, prosimy o zawarcie aneksu.
dokument załącznik

Prezentacja: Umowa o zarządzanie PPK zawarta na czas określony - aneksowanie

Onepager: Aneksowanie umowy o zarządzanie PPK zawartej na czas określony

Tutorial: iPPK – Aneksy do Umowy o Zarządzanie na czas określony

Wzór: Pełnomocnictwo do zawarcia aneksu w Aplikacji iPPK

 
Wpłaty do PPK
Zawarcie umowy o zarządzanie PPK
Ustanowienie wpłaty dodatkowej pracodawcy
Dostęp do Aplikacji iPPK
Podwójna autoryzacja w Aplikacji iPPK
Jak przygotować system kadrowo-płacowy do PPK?
Poinformowanie pracowników o PPK
Rejestracja pracowników do PPK
Naliczanie wpłat do PPK
Obsługa dyspozycji pracowników
Dodatkowe informacje o PPK
Informacja o ryzykach związanych z inwestowaniem w fundusze

Inwestowanie wiąże się z ryzykiem. Przed inwestycją zapoznaj się z KID oraz Prospektem Funduszu. Prezentowane wyniki historyczne nie stanowią gwarancji podobnych rezultatów inwestycji w przyszłości. Pełna treść noty prawnej.

Drukuj