Najszerszy dostęp do informacji o rachunku PPK lub PPE oraz możliwość składania wybranych zleceń umożliwia serwis internetowy PKO TFI i-Fundusze.
Zaloguj się do i-Fundusze
Jak zalogować się do serwisu?
- W celu zalogowania się do serwisu i-Fundusze jako uczestnik PPK i PPE musisz podać identyfikator.
Jest to 8-cyfrowy Numer Uczestnika, który znajduje się w korespondencji powitalnej PPK, natomiast w przypadku PPE, w potwierdzeniu pierwszej transakcji. Korespondencja ta przesyłana jest listownie lub mailowo w zależności od wybranej formy komunikacji. Numer uczestnika możesz uzyskać także od pracodawcy - Podczas pierwszego logowania w serwisie i-Fundusze należy utworzyć własne hasło do serwisu
- Szczegółowe informacje o pierwszym logowaniu znajdziesz na stronie serwisu https://i-fundusze.pl/firstLoginPrep
Jakie dyspozycje w ramach PPK można złożyć poprzez i-Fundusze?
Za pośrednictwem serwisu i-Fundusze uczestnik PPK ma możliwość:
- Korzystania z szerokiej oferty PKO TFI w tym z produktów dedykowanych uczestnikom PPK i PPE (na warunkach preferencyjnych)
- Wycofania środków z PPK (dyspozycja wypłaty po 60. roku życia, lub zwrotu przed osiągnięciem tego wieku)
- Zmiany subfunduszy w ramach PPK (zlecenie zmiany podziału środków i wpłat)
- Monitorowania stanu rejestru PPK
- Aktualizacji wybranych danych (adres do korespondencji oraz adres e-mail, numer telefonu)
- Wskazania/zmiany osób uprawnionych (proces hybrydowy zainicjowany w serwisie z koniecznością wysyłki dokumentów w formie papierowej)
- Otrzymywania na skrzynkę mailową wiadomości i dokumentacji związanej z PPK, m.in. pakiet powitalny, informacja roczna
Każdy uczestnik PPK raz w roku otrzymuje potwierdzenia transakcji w wersji elektronicznej w serwisie i-Fundusze (skrzynka „Wiadomości”) oraz na adres mailowy w przypadku aktywnej usługi e-mail.
Uczestnicy PPE mogą monitorować stan swojego rejestru poprzez serwis i-Fundusze, natomiast dyspozycje dotyczące PPE mogą składać wyłącznie u pracodawcy.