PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. aktualnie poszukuje do pracy w Warszawie osoby na stanowisko:

Ekspert/Ekspertka ds. Utrzymania Infrastruktury i Systemów IT
podpisany dokument 53serce 31kwadraciki 204praca_307
Umowa o pracęPrywatna opieka zdrowotnaPełny pakiet benefitówPraca hybrydowa
Twój zakres obowiązków:
  • zarządzanie systemami informatycznymi Spółki;
  • administrowanie poziomami dostępów użytkowników;
  • zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych;
  • instalacja i dozór techniczny infrastruktury serwerowej;
  • współpraca z dostawcami sprzętu, oprogramowania i usług;
  • nadzór nad funkcjonowaniem sprzętu informatycznego oraz jego aktualizacją;
  • monitorowanie infrastruktury informatycznej, rejestrowanie oraz rozwiązywanie zaistniałych incydentów;
  • automatyzacja procesów;
  • wdrażanie polityk bezpieczeństwa;
  • zapewnienie aktualności dokumentacji związanej z infrastrukturą;
  • rozwój kompetencji informatycznych oraz dzielenie się zdobytą wiedzą z zespołem.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • praktyczna wiedza z zakresu administrowania systemami operacyjnymi Windows Server oraz Linuks;
  • doświadczenie w administrowaniu bazami danych Oracle oraz MS SQL;
  • umiejętność administrowania środowiskiem Vmware oraz pisania skryptów BASH i/lub Power Shell, Python;
  • dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów i sieci;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
  • doświadczenie w zarządzaniu macierzami dyskowymi;
  • umiejętności z zakresu GIT-a;
  • wiedza z zakresu narzędzi do automatyzacji;
  • znajomość systemu Veeam;
  • certyfikaty branżowe (np. Oracle DBA, Microsoft Certified, Linux Professional Institute Certification);
  • doświadczenie w projektach migracyjnych i integracyjnych.
Wybranym osobom oferujemy:
  • pracę w jednej z największych grup kapitałowych w Polsce w ciekawym i rozwijającym się obszarze;
  • możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy w obszarze IT;
  • dobrą atmosferę pracy;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontakt B2B;
  • pakiet dodatkowych świadczeń: MyBenefit- kafeteria benefitów, MultiLifle- platforma wellbeingowa, Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę.

 

Aplikuj

Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Transakcji
podpisany dokument 53serce 31kwadraciki 204praca_307
Umowa o pracęPrywatna opieka zdrowotnaPełny pakiet benefitówPraca hybrydowa
Twój zakres obowiązków:
  • Współpraca z depozytariuszem funduszy w zakresie przekazywania instrukcji rozliczeniowych dla zawartych transakcji, monitorowanie prawidłowego i terminowego rozliczania transakcji.
  • Weryfikacja zgodności potwierdzeń zawartych transakcji ze zleceniami w systemie transakcyjnym.
  • Współpraca z zarządzającymi aktywami, biurami maklerskimi i bankami (polskimi i zagranicznymi) w celu wyjaśniania zidentyfikowanych rozbieżności.
  • Kontrola sald rachunków pieniężnych oraz przygotowywanie prognozy cashflow dla zarządzających funduszami.
  • Wsparcie operacyjne procesu inwestycyjnego.
  • Monitorowanie ekspozycji wynikających z zawartych transakcji na instrumentach pochodnych, kontrolowanie poziomów depozytów zabezpieczających oraz obsługa procesu wymiany zabezpieczeń.
  • Monitorowanie kalendarza zdarzeń korporacyjnych na papierach wartościowych oraz ich obsługa.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia;
  • znajomość konstrukcji i funkcjonowania instrumentów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów pochodnych;
  • zainteresowanie rynkiem kapitałowym;
  • biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • proaktywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Wybranym osobom oferujemy:
  • Pracę w jednej z największych grup kapitałowych w Polsce w ciekawym i rozwijającym się obszarze;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
  • Dobrą atmosferę pracy;
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • Pakiet dodatkowych świadczeń: MyBenefit - kafeteria benefitów, MultiLifle - platforma wellbeingowa, Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna.

 

Aplikuj

Drukuj