PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. aktualnie poszukuje do pracy w Warszawie osoby na stanowisko:
Ekspert/Ekspertka ds. Utrzymania Infrastruktury i Systemów IT
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Umowa o pracę | Prywatna opieka zdrowotna | Pełny pakiet benefitów | Praca hybrydowa |
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie systemami informatycznymi Spółki;
- administrowanie poziomami dostępów użytkowników;
- zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych;
- instalacja i dozór techniczny infrastruktury serwerowej;
- współpraca z dostawcami sprzętu, oprogramowania i usług;
- nadzór nad funkcjonowaniem sprzętu informatycznego oraz jego aktualizacją;
- monitorowanie infrastruktury informatycznej, rejestrowanie oraz rozwiązywanie zaistniałych incydentów;
- automatyzacja procesów;
- wdrażanie polityk bezpieczeństwa;
- zapewnienie aktualności dokumentacji związanej z infrastrukturą;
- rozwój kompetencji informatycznych oraz dzielenie się zdobytą wiedzą z zespołem.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- praktyczna wiedza z zakresu administrowania systemami operacyjnymi Windows Server oraz Linuks;
- doświadczenie w administrowaniu bazami danych Oracle oraz MS SQL;
- umiejętność administrowania środowiskiem Vmware oraz pisania skryptów BASH i/lub Power Shell, Python;
- dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów i sieci;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- doświadczenie w zarządzaniu macierzami dyskowymi;
- umiejętności z zakresu GIT-a;
- wiedza z zakresu narzędzi do automatyzacji;
- znajomość systemu Veeam;
- certyfikaty branżowe (np. Oracle DBA, Microsoft Certified, Linux Professional Institute Certification);
- doświadczenie w projektach migracyjnych i integracyjnych.
Wybranym osobom oferujemy:
- pracę w jednej z największych grup kapitałowych w Polsce w ciekawym i rozwijającym się obszarze;
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy w obszarze IT;
- dobrą atmosferę pracy;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontakt B2B;
- pakiet dodatkowych świadczeń: MyBenefit- kafeteria benefitów, MultiLifle- platforma wellbeingowa, Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę.
Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Transakcji
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Umowa o pracę | Prywatna opieka zdrowotna | Pełny pakiet benefitów | Praca hybrydowa |
Twój zakres obowiązków:
- Współpraca z depozytariuszem funduszy w zakresie przekazywania instrukcji rozliczeniowych dla zawartych transakcji, monitorowanie prawidłowego i terminowego rozliczania transakcji.
- Weryfikacja zgodności potwierdzeń zawartych transakcji ze zleceniami w systemie transakcyjnym.
- Współpraca z zarządzającymi aktywami, biurami maklerskimi i bankami (polskimi i zagranicznymi) w celu wyjaśniania zidentyfikowanych rozbieżności.
- Kontrola sald rachunków pieniężnych oraz przygotowywanie prognozy cashflow dla zarządzających funduszami.
- Wsparcie operacyjne procesu inwestycyjnego.
- Monitorowanie ekspozycji wynikających z zawartych transakcji na instrumentach pochodnych, kontrolowanie poziomów depozytów zabezpieczających oraz obsługa procesu wymiany zabezpieczeń.
- Monitorowanie kalendarza zdarzeń korporacyjnych na papierach wartościowych oraz ich obsługa.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia;
- znajomość konstrukcji i funkcjonowania instrumentów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów pochodnych;
- zainteresowanie rynkiem kapitałowym;
- biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów;
- umiejętność pracy w zespole;
- proaktywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Wybranym osobom oferujemy:
- Pracę w jednej z największych grup kapitałowych w Polsce w ciekawym i rozwijającym się obszarze;
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
- Dobrą atmosferę pracy;
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Pakiet dodatkowych świadczeń: MyBenefit - kafeteria benefitów, MultiLifle - platforma wellbeingowa, Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna.