Na czym polega dwuetapowa autoryzacja i czy jest niezbędna?
Dwuetapowa autoryzacja jest wymagana w procesie logowania się do serwisów internetowych i obecnie jest standardem na rynku. Praktyka podwójnej autoryzacji ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa danych oraz ochronę przed logowaniem się przez osoby nieuprawnione. Podczas logowania do serwisu i-Fundusze poprosimy Cię o podanie, oprócz identyfikatora i hasła, również jednorazowego kodu wysyłanego w wiadomości SMS.
Planuję zmianę numeru telefonu komórkowego. Jak i gdzie mam zgłosić nowy numer potrzebny do autoryzacji?
Nowy numer telefonu możesz zdefiniować w serwisie i-Fundusze, jednak niezbędny do tego jest dotychczasowy numer telefonu. Możesz uzupełnić czy aktualizować numer telefonu wchodząc w zakładkę „Dane osobowe i oświadczenia” znajdującą się w „Ustawieniach”, w prawym górnym rogu strony. Po dokonanej zmianie, na dotychczasowy numer telefonu zostanie wysłany jednorazowy kod potwierdzający złożone zlecenie. Po wykonaniu operacji, jednorazowe kody SMS będziesz otrzymywać na nowy numeru telefonu w serwisie i-Fundusze.
Co zrobić jeśli wcześniej nie podałem/am numeru telefonu?
Uzupełnić numer telefonu, który jest niezbędny do zalogowania się do serwisu, jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem BOK online lub w placówkach dystrybutorów. Aktuaizacja tych danych może potrwać kilka dni.
Co to jest BOK online?
BOK online jest internetowym Biurem Obsługi Klienta, w którym Uczestnicy indywidualni mogą złożyć niektóre zlecenia do funduszy. (Po potwierdzeniu tożsamości dzięki usłudze mojeID opracowanej przez Krajową Izbę Rozliczeniową). Wszystkie informacje dotyczące BOK online znajdują się po na stronie: https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService
Jak wygląda podwójna autoryzacja w przypadku użytkowników instytucjonalnych?
W chwili logowania się do i-Fundusze przez Uczestników instytucjonalnych kod SMS będzie wysłany na numer telefonu komórkowego, który został podany jako dane Przedstawiciela.
W celu sprawdzenia posiadanego przez nas numeru telefonu albo zgłoszenia zmiany, zachęcamy do kontaktu z Opiekunami z PKO TFI.
Czy można wyłączyć dwuetapową autoryzację?
Nie ma możliwości wyłączenia dwuetapowej autoryzacji.