Uzupełnij lub zaktualizuj numer telefonu komórkowego - od 5 lipca br. zmieniamy sposób logowania do serwisu i-Fundusze.
Od 5 lipca br. zostanie wprowadzona dwuetapowa autoryzacja podczas logowania do serwisu i-Fundusze z wykorzystaniem jednorazowego kodu wysyłanego do Uczestników i Przedstawicieli klientów instytucjonalnych w wiadomości SMS. Dwuetapowa autoryzacja w procesie logowania się do serwisów jest standardem na rynku, który zwiększa bezpieczeństwo oraz zapewnia ochronę przed nieuprawnionym logowaniem się do serwisu.
Co się zmieni?
Po zmianie, poza podaniem identyfikatora i hasła, będziecie Państwo proszeni o wprowadzenie jednorazowego kodu wysyłanego w wiadomości SMS, w przypadku:
- Uczestnika indywidualnego - na numer telefonu Uczestnika
- Uczestnika instytucjonalnego - na numer telefonu Przedstawiciela.
Wprowadzenie powyższych zmian oznacza, że użytkownicy, którzy nie podali numeru telefonu komórkowego w ramach swoich danych osobowych lub ich dane w tym zakresie są błędne lub nieaktualne, od 5 lipca utracą możliwość logowania do serwisu i-Fundusze.
Co zrobić, aby móc dalej korzystać z serwisu i-Fundusze?
- Zapraszamy do zalogowania się do i-Fundusze. Jeśli nie mamy Twojego numeru telefonu podczas logowania otrzymasz prośbę o uzupełnienie danych.
Będzie to możliwe do 4 lipca 2023 roku. Po tym terminie nie będzie możliwości zalogowania się do i-Fundusze, a uzupełnienie numeru telefonu niezbędnego do zalogowania, będzie możliwe wyłącznie za pośrednictwem BOK online lub w placówkach Dystrybutorów. - Jeśli przy logowaniu nie otrzymasz propozycji podania numeru telefonu komórkowego, wejdź do zakładki „Dane osobowe i oświadczenia” znajdującej się w „Ustawieniach”, w prawym górnym rogu strony i sprawdź, czy podany tam numer telefonu komórkowego jest prawidłowy i aktualny. W tym miejscu możesz również zaktualizować swój numer telefonu komórkowego.
W przypadku dodatkowych pytań uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 358 56 56 lub pod numerem infolinii 801 32 32 80 (koszt połączenia lokalnego) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Informacja dla Uczestników instytucjonalnych
W przypadku Uczestników instytucjonalnych kod SMS będzie kierowany na numer telefonu komórkowego, który został podany przy danych Przedstawiciela.
Zachęcamy do kontaktu z opiekunami w PKO TFI, w celu sprawdzenia aktualności lub aktualizacji danych w zakresie numeru telefonu komórkowego przypisanego do Przedstawiciela.
Zapraszamy do zapoznania się ze zmienioną treścią Zasad, która będzie obowiązywała od 5 lipca 2023 r.