Z przyjemnością informujemy, że PKO TFI nawiązało ścisłą współpracę z firmą VULCAN Sp. z o. o. w zakresie integracji poprzez interfejs API programu Płace VULCAN z Aplikacją iPPK oferowaną przez PKO TFI.
Dzięki tej współpracy Pracodawcy korzystający z programu Płace VULCAN nie tylko zaoszczędzą czas poświęcony na obsługę PPK, ale także w wyniku automatyzacji procesów, zwiększą jej bezpieczeństwo, minimalizując jednocześnie ryzyko popełnienia błędu ludzkiego.
Co oznacza dla Pracodawcy integracja programu Płace VULCAN z Aplikacją iPPK?
- zwiększone bezpieczeństwo - minimalizacja ryzyka błędu ludzkiego (nie będzie potrzeby np. generowania plików w programie Płace VULCAN i osobnego ich wgrywania do Aplikacji iPPK, gdyż proces ten będzie następował automatycznie);
- wygoda - korzystanie z jednej aplikacji zamiast z dwóch przy procesach związanych z obsługą PPK (po inicjalnym pobraniu kluczy z Aplikacji iPPK, obsługa odbywa się w programie Płace VULCAN);
- oszczędność czasu - minimalizacja ryzyka błędu (np. brak potrzeby generowania plików z programu Płace VULCAN i wgrywania ich do Aplikacji iPPK);
- automatyczna aktualizacja danych, m.in. Uczestników – nie będzie potrzeby wielokrotnego ich wpisywania w różnych aplikacjach.
Pełne wdrożenie integracji programu Płace VULCAN z Aplikacją iPPK nastąpi do połowy marca 2021 r.
Warto podkreślić, że z interfejsu API korzysta już wielu Pracodawców.