Wprowadziliśmy dwuetapową autoryzację podczas logowania do serwisu i-Fundusze z wykorzystaniem jednorazowego kodu wysyłanego do Uczestników i Przedstawicieli klientów instytucjonalnych w wiadomości SMS.
Poza podaniem identyfikatora i hasła, użytkownicy są proszeni o wprowadzenie jednorazowego kodu wysyłanego w wiadomości SMS, w przypadku:
- Uczestnika indywidualnego - na numer telefonu Uczestnika
- Uczestnika instytucjonalnego - na numer telefonu Przedstawiciela.
Wprowadzenie powyższych zmian oznacza, że użytkownicy, którzy nie podali numeru telefonu komórkowego w ramach swoich danych osobowych lub ich dane w tym zakresie są błędne lub nieaktualne, utracili możliwość logowania do serwisu i-Fundusze.
Co zrobić, aby dalej korzystać z serwisu i-Fundusze?
Prosimy o aktualizację danych w zakresie numeru telefonu komórkowego.
Dla Uczestników indywidualnych będzie to możliwe za pośrednictwem:
- BOK online dostępnego na stronie logowania do serwisu i-Fundusze: https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService za pomocą formularza:,, Aktualizacja danych kontaktowych”,
- lub w placówkach dystrybutorów funduszy PKO TFI. Lista placówek dostępna jest na: https://www.pkotfi.pl/placowki/.
W przypadku dodatkowych pytań uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 358 56 56 lub pod numerem infolinii 801 32 32 80 (koszt połączenia lokalnego) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.
Informacja dla Uczestników instytucjonalnych
W przypadku Uczestników instytucjonalnych kod SMS jest kierowany na numer telefonu komórkowego, który został podany przy danych Przedstawiciela.
Zachęcamy do kontaktu z opiekunami w PKO TFI, w celu sprawdzenia aktualności lub aktualizacji danych w zakresie numeru telefonu komórkowego przypisanego do Przedstawiciela.