2023-07-05

Wprowadziliśmy dwuetapową autoryzację podczas logowania do serwisu  i-Fundusze z wykorzystaniem jednorazowego kodu wysyłanego do Uczestników i Przedstawicieli klientów instytucjonalnych w wiadomości SMS.

Poza podaniem identyfikatora i hasła, użytkownicy są proszeni o wprowadzenie jednorazowego kodu wysyłanego w wiadomości SMS, w przypadku:

  • Uczestnika indywidualnego - na numer telefonu Uczestnika
  • Uczestnika instytucjonalnego - na numer telefonu Przedstawiciela.

Wprowadzenie powyższych zmian oznacza, że użytkownicy, którzy nie podali numeru telefonu komórkowego w ramach swoich danych osobowych lub ich dane w tym zakresie są błędne lub nieaktualne, utracili możliwość logowania do serwisu i-Fundusze.

Co zrobić, aby dalej korzystać z serwisu i-Fundusze?

Prosimy o aktualizację danych w zakresie numeru telefonu komórkowego.

Dla Uczestników indywidualnych będzie to możliwe za pośrednictwem:

W przypadku dodatkowych pytań uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 358 56 56 lub pod numerem infolinii 801 32 32 80 (koszt połączenia lokalnego) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00.

Informacja dla Uczestników instytucjonalnych

W przypadku Uczestników instytucjonalnych kod SMS jest kierowany na numer telefonu komórkowego, który został podany przy danych Przedstawiciela.

Zachęcamy do kontaktu z opiekunami w PKO TFI, w celu sprawdzenia aktualności lub aktualizacji danych w zakresie numeru telefonu komórkowego przypisanego do Przedstawiciela.