Juz od dziś możesz sprawdzić stan swojego rejestru PPK lub PPE w aplikacji mobilnej IKO PKO Banku Polskiego (od wersji aplikacji 3.131). To kolejna ścieżka dostępu, którą nasi Uczestnicy mogą sprawdzać stan swoich rejestrów (po serwisie i-Fundusze i serwisie internetowym IPKO PKO Banku Polskiego). Jak uzyskać dostęp do funkcjonalności?
Jeżeli jesteś klientem PKO BP wystarczy, że w IKO wejdziesz w moduł „Inwestowanie” i w zakładce PPK i PPE wyrazisz zgodę na wyświetlanie rejestrów.
Jeżeli nie jesteś klientem PKO Banku Polskiego, także możesz korzystać z dostępu do rejestru w aplikacji IKO.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na stronie https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/aplikacja-mobilna-iko/.
Zapraszamy serdecznie!