Z przyjemnością informujemy, że PKO TFI udostępniło Pracodawcom nowe funkcjonalności w Aplikacji iPPK służącej do obsługi PPK. Dzięki nim Pracodawcy mogą przyjmować od uczestników PPK wybrane dyspozycje, adresowane do pracodawcy, za pośrednictwem Aplikacji iPPK.
Jest to nowatorskie rozwiązanie na rynku, które ułatwia Pracodawcom obieg tego rodzaju dokumentów.
Przypomnijmy, że Ustawa o PPK wskazuje zakres dyspozycji, które uczestnik PPK składa bezpośrednio do pracodawcy. Są to m.in. ustanowienie wpłaty dodatkowej pracownika, zmiana jej wysokości, obniżenie wpłaty podstawowej pracownika, rezygnacja z wpłat do PPK i odstąpienie od tej rezygnacji.
Standardem na rynku jest, że tego rodzaju dyspozycje, pracownik składa pracodawcy, bez pośrednictwa instytucji finansowej, najczęściej w formie papierowej. Natomiast PKO TFI chcąc ułatwić i uprościć Pracodawcom obsługę zleceń, udostępniło zdalną ich obsługę, za pośrednictwem Aplikacji iPPK i powiązanego z nią serwisu i-Fundusze, tj. portalu umożliwiającego uczestnikom PPK dostęp do rachunku PPK. Nowe funkcjonalności wprowadzone przez PKO TFI z pewnością ułatwią obsługę dyspozycji PPK składanych przez uczestników do pracodawcy, zwłaszcza teraz, gdy duża część społeczeństwa jest wciąż zmuszona do pracy z domu. Dzięki nim będzie można to teraz zrobić nie wychodząc do biura.
PKO TFI – Razem wygrywamy przyszłość!